Att säga nej är också en service

Hej bajskorvar.
Nils hade önskemål på bloggrubrik så vad gör man inte? Nils är en så pass bra människa att jag nog skulle kuva mig under vad än han önskar, bortsett från dans.
Jag svarade att jag under rubriken skulle skriva 'svampinfekterat slidsekret luktar bättre än dig'. (Då INTE åsyftande Nils. Nils luktar gott. Nils luktar sanning. Jag syftar snarare på "random" människa. quotationmarks för att random sannerligen åtsyftar någon särskild,) Det var så jädra roligt at the time men nu tappade jag humöret. Jag hade fruktansvärt bra saker att säga. Men jag bryr mig fan inte. Det var bra så. Osv.

I övrigt var jag tidigare idag tillfälligt glad och det hade att göra med tidigare
inlägg. Det sas saker jag tror mig veta att hon inte spontant skulle yttra, bara sådär och det tog tag i mig på ett klassiskt tjejigt manér.
Så kom jag på mig själv och tog mig i kragen och went manly on her ass.
Så ja bah: 'Nej'. och tänkte att det också var en service.

:'(

Kommentarer:
Postat av: susanne

men ibland måste man do it manly, såärebara.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits