Åh!

Åh! Ja!
Gud har läst mellan raderna på min blogg och bestämde sig för att uppfylla mina önskningar.
S och B kommer till mig, I MORGON!
 Mina favvismilitärer. Mina favvislebbar. Mina favvismänniskor!

Åh! Ja! nr.2:

Sofia Dahlström, min favvis-struebrutta, kommer också i morgon!
Hon stannar på för mig obestämd tid och vi ska leka hela häst hela dagarna, förutom då vi är ute shaking our wellshaped booties.
Sedan, då hon gjort hela stureplan medvetslös, åker hon hem igen för att börja sin nya karriär vid hyveln på sågverket. Det, kära vänner, är ett dubbelliv som inte går av för hackor!
Maja är visst också påväg någon gång i veckan.
Jag fullkomligt överöses med alla dessa fantastiska bruttor och muttor.
Jag gillare!

Nils ska åka til.. eh.. malmö!  ..på semester. Det spelar ingen roll för varken er eller mig, men jag gillar att nämna Nils och hans galna upptåg.
Idag så var han bland annat med om något fruktansvärt ..dråpligt.
Eftersom jag inte vill röja Nils egentliga identitet så berättar jag inte historien ordagrant, men låt säga att Nils alltid avfärdat torktumlarlicensen som jävligt löjlig. Han har till och med hånat mig för att jag betalt min torktumlarlicens.
Så försvann han för en stund då vi i vanlig ordning avlade våra dagsrapporter över msn. Då han senare återvände berättade han att Svensk Vitvarutjänst knackat på för att kontrollera att han betalade sin torktumlarlicens.
Med uttalandet 'jag blev tagen på sängen så jävla hårt' och 'fatta vad genant om jag hade börjat stamma att jag inte har någon torktumlare när han ser min satans bosch stå där som en fallos-symbol och stoltsera med sin gränslöst perfekta glans!'

Jag skrattade så jag kräktes lite i munnen. Rätt åt dig Nils!

Kommentarer:
Postat av: Stein Glas

Amen heppa! Vi ses idag! Jag skola skrota dina skrattmuskelaturer till fullo, du skola vrida dig i glädjens pirreri! Och så återgår jag till seminarium om luftvärnet, fnizzar åt din Nisse (vars identitet bör röjas?) och härkar närmare dig. Vi ses ikväll!

2008-09-12 @ 08:45:41

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits