I'ts all green

Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag
FÖR POPCORN FINNS NÅGONSTANS HÄR I KADETTBYN!
Trala lala lala!

Sverige är ett långt land. Ett stort land. Ett regnigt land. Ett mörkt land.
När man åkt tvärs igenom landet hamnar man i Halmstad.
I Halmstad finns Glas, Jonsson och Frimodig. De bor i kadettbyn, vid toppen av en lång, lång, lång backe.
Här trivs jag bra, med talande kylskåp och de tre mest beundransvära bruttorna jag känner.
OCH MASSA MUSKULÖSA MÄN I GRÖNA KLÄDER!!!  Muahahha.

Jag tillåter mig själv objektifiera dem å det grövsta. Jag ska titta på dem, peta på dem, kanske slicka på dem.
Mm. Halmstad.. Åh, Halmstad.


Kommentarer:
Postat av: susanne

du. det är faktiskt nallens dag idag.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits