karra

Ett tillsynes oundvikligt samtal med en nära vän man inte pratat med på länge är, inte helt oväntat, civilstatus.
Jag är obotligt ointresserad av ett förhållande över huvud taget, något som tydligen går att orda om i all oändlighet då det väl är på tapeten. En frekvent ställd fråga är hur som helst 'men vem skulle du vilja vara med om du fick välja vem du ville i hela vääärlden?'
Jag skulle vilja kunna svara Katherine Moennigs karaktär Shane, men min fascination för henne grundar sig bara på hennes yttre attribut. I am not that shallow, om än det bara är en fiktiv livspartner.
Därför är det lättare att motivera varför Filip Hammar är den jag vill dö notebook-döden med.

Få, eller i det närmsta ingen, av mina manliga bekantskaper finner någon logik i det. Att jag väljer, av alla människor på denna jord, Filip Hammar.
Det är heller inte många, men ändock betydligt fler av mina kvinnliga vänner som förstår sig på resonemanget.
Men de som känner mig väl, de förstår mig minsan. De klappar förtjust händerna och fnissar. De förstår att jag väljer Filip Hammar. We're perfect for eachother.

Det suger att jag gjort slut med honom. Vi snusar till och med samma snus.
Om en timma är han med i världens härligaste män och pratar om att han hånglat med den där förbannade ann.
Då ska jag gå en promenad.



Nils har suttit i fängelse *för att ha dragit en flaska JB rakt upponer o sedan dragit den i huvudet på en raggare eller något sånt
(*läs ärligheten va att jag var med ------ och köpte älgkorv på --------marknad, förövrigt just utanför det samhället där jag **förlorade oskulden.)
(**läs är född)
Nils skickar gärna en autograf till den som är intresserad, mot postförskott.

Kommentarer:
Postat av: Linnea

gah

2008-10-16 @ 13:41:07
Postat av: nils

Ge er själva en välförtjänt belöning i det rådande höstmörkret, beställ en autograv av Nils himself!

2008-10-16 @ 17:41:37

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits