medvetslöshet

Hej hästarna.
Jag var på jättebra humör idag. Jag kände mig, för första gången på väldigt länge, utvilad, lugn och tillfreds. Jag var inte ett dugg arg, ledsen, besviken eller bitter. 
Jag lät världen fortsätta rotera runt sin egen axel istället för att vila på mina.

Det kändes B-R-A.

Jag hade så mycket skojzigt att berätta för er! Om stressdyslexi, om att sitta och klubba, om massörer och massöser och om lägenheter, smörgåstårtor och vackra män i blommiga jackor och mjukt skägg.
Men då jag kom hem, med nytränade ben, två matkassar mumsfillibabba och känslan av fullkomlighet, redo att ösa ur mig all min återfunna lycka, så drabbade världen mig igen. Fast den här gången på ett mer individuellt specifikt plan. Fan vad elaka vissa människor är!
Varken konstruktivt eller tillrättavisande, utan rakt igenom elakt. Bara ute efter att såra och göra illa människor.
Så jävla trist!
..och döden för mitt glada humör.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits