outtröttlig

Åh godegud vad jag är sugen på leverpastej!
Jag skulle vilja trycka ett helt paket med de där svarta pluttarna i. Jag vill förvisso inte ha de svarta pluttarna, de skulle jag pilla bort. Men jag tycker mig minnas att det var halva nöjet. De lämnade klädsamma hål efter sig.
Åh leverpastej. Lever. Pastej.
.........MM!

Nåväl, jag tog det något idiotiska beslutet att hoppa sömnen; att helt enkelt skita fullständigt i att sova inatt.
Argumenten jag övertalade mig själv med är: Jag sov lite för länge idag, ska upp tidigt i morgon. Jag har cola, kaffe, karra och snus (vore bra om det hette knus i det här fallet. Jag är något förtjust i alliterationer), I'll be fine.
Det här är något som händer förödande ofta. Eller nej förresten. Det har hänt förödande ofta.

Återfall inatt. Känns långt åt helvete för dåligt.

Jag kommer vara så satans grinig i morgon, vilket är veckans underdrift. Jag kommer vara helt fruktansvärd mot min omgivning.
(Jag ser dessutom ut som nån Ork skitit ut mig, trampat på mig, tuggat lite på mig och därefter kräkts ut mig. Och jag har mens. Och som jag luktar sedan? Det är inte klokt vad jag kan utsöndra dofter som får hela skogar att dö ut! Bananflugorna bor på mig.
Aileen Wuornos framstår som miss universum i jämförelse. Jag utlovar bild på fredag, då jag gissar jag funnit självdistans nog)
 Därför är det bra att jag i natt utarbetat en fullständigt briljant idé om en kupp att falla tillbaka på då humöret tryter. (jag kommer att misshandla mig själv imorgon för att jag använder orden briljant och tryter på fullt allvar)
Den innefattar allt som är bra.
Finansiering, tidsplan och list är vad som behövs för att få det att klaffa. (klaffa......)
MOAHAHAHA!

fan vad jag vill sova. Hejdå.

Kommentarer:
Postat av: mari

haha alltså jag har läst många gånger när du har nämnt filip hammar. varför?

Postat av: Linnea

tartex för fan tartex

2008-10-16 @ 13:42:25
Postat av: mari

haha du är ju för jävla rolig!! hahaha



men han ser väl mjuk o go ut! mysig. haha

2008-10-16 @ 20:54:31
URL: http://mariorre.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits