LÄGET DÅ?




Jag gör som hanpee!
1. KriKri shoppade. Jag höll jeans och fotade mig själv för att jag var så snyggt klädd. 2. Jag diskuterar, intensifierar, understryker och nedvärderar. 3. En sked i ögat. 4. KriKri har kul. 5. Annie. Ja. Fin. 6. Sånt vi diskuterade. Älskar vi att det är annons för jaktmässa just under?  7. Något som Annie uppfattade det.  8. Som jag uppfattade det, vilket var bättre. 9. Fick ont i fötterna. Åkte hem. I taxi.  köpte snus och cola.

Jag hade skitkul ikväll. Mest för att jag struntade i allt och bara pratade om mig själv HELA kvällen. Det är verkligen det bästa jag vet. OCH för att jag fick se en tant kissa på trottoarkanten och hon ville betala för det. Vi tog inte mot pengarna.

p.s. Nils! Jag minns inte riktigt vad jag pratade med dig om, annat än bilden. Bilden var fin. Han ÄR assnygg. Jag tittade just på den och fick lust att... äta pizza.
 Självklart vill jag äta en större pizza vid tanken på dig, men azzå du fattah!?


p.p.s Krille påminde mig just om en fis jag släppte -01. Det var Henrik som påminde honom om den. Varför kommer folk ihåg mina pruttar? Sedan 7 år tillbaka?
:(

Kommentarer:
Postat av: Linnea

Sista bilden är typ det konstigaste jag sett, det ser ut som om du saknar fötter och går på benknotor, har de tagit dina fötter på krogen?

2008-10-23 @ 10:53:49
Postat av: susanne

hahaha när jag läste linneas kommentar och sen kollade på bilden igen höll jag på att skratta ihjäl mig!!!! xD hahaha

Postat av: anneli

Hahaha, linneas kommentar för en att se bilden på ett helt annat sätt

2008-10-23 @ 18:03:49
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Postat av: murreburre

Ja, nu skall jag för er berätta en obekväm sanning: När man som ung tjej går ut och klubbar en onsdag i stockholm, för att fira sitt inofficiella höstlov, så får man fötterna avskurna. Då kan man aldrig mer ha heels.

Glöm aldrig det! Glöm aldrig det..



2008-10-24 @ 04:52:46
URL: http://mariakarlsson.webblogg.se/
Postat av: ida björkman

varför tog ni inte emot pengarna?!

2009-09-14 @ 23:53:11
URL: http://www.facebook.com/idapsykos

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits