bicepcurls

Det vilar nåot sakralt över TV4as sorry excuse till onsdagsunderhållning Bonde Söker Fru här i kadettbyn.
Detta skall firas, denna kväll med knytkalas hos grannen här i hus 7.
Jag gjorde mig fin. Det kändes tvunget.
Min tid som grön var kort och intensiv, men it all came screaming back to me i veckan. Och inte bara memory-wise heller! Bröder har hört av sig, systrar har ringt, återföreningar planerats.. osv.
ALLT. Dessutom känner jag människor här. Den militära världen är så jävla liten.
Att göra sig fin kändes därför tvunget, för att häva min återvunna kvinnlighet. Att bli utstirrad räcker inte.
Minor födelsedagskalas för Kd Jonsson väntar dessutom. (förtydligande för er icke-kamouflagefärgade hjärtan; KADETT Jonsson, för fan inte kristdemokrat Jonsson!)

Hurra!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits