Väderbiten

Det har snöat i Stockholm!
Det ligger till och med en mm snö på en skuggad gräsplätt runt hörnet på mitt hem.
Lite irriterande var det dock att jag, dagen innan snöflingorna föll, halkade i löven.
LÖVHALKAN DRABBADE MIG!
Jag som inte ens trott på lövhalka.
Då jag flyttade hit hade jag aldrig hört talas om det och när det väl stod klart för mig att det var vad det är så.. trodde jag inte på det. Sen halkade jag i det.
Trist. Ont gjorde det. Och jag höll en oknuten soppåse i handen..............................

Nåväl. Det har hänt massor i mitt liv. MASSOR!
Jag kanske berättar på torsdag.

Kommentarer:
Postat av: Linnea

ÅH, snö, jag var tvungen att titta ut genom fönstret men här har det inte snöat. ÅH!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits