sånt man kan göra hemma





1. Licious. 2. Polack. 3. skidåkarkind 4.Stjärna
5. soet_tjej 6. hej 7. vill slåss 8. häng i gäng
9. lätt på ögat 10. skratt och lek 11. kanonkul
12. Jag och Matt Damon *pUzZ*

Hej dagboken.
Igår träffade jag Håkan med bihang.
Edvin och Alex kalldade sig bihanget. Det är pojkar som läser fysik 'för att det är roligt'. Eh? Hehe. "okej".
Jag har träffat dem förr, då jag var flintis.
Ingen av dem kan säga 'u'. De säger 'ö'.
God jöl. Börk.

Men halåå, det var riktigt skojsigt igår! Ju.
Annat hade jag iofs inte förväntat mig. Det var ju Håkansson jag rullade med. Med risk att hemfalla åt dryckenskapen tog vi oss an stans öltappar. Och rödvin. Och whiskey.
VA?! Vad handlade det om?
Blev alldeles vimmelkantig. Brottades ned. Fick sova på ett lakan.

Å. Jag orkar inte berätta mer. Nu är jag minsan hungrig.
Ni bah: men ät då!
Jag bah:*aLrEaDy DoNe tHat*

Hejdå.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits