en marängtårta med köttfärs i

Jag borde skriva något här. Något smarrigt.
Något som inte handlar om ris, för ris är inte särskilt smarrigt. Inte bara ris sådär rakt upp och ner. Tom-ris.
Tom å andra sidan, är en jävligt smarrig pojke jag en gång hånglade med. Han är nog den snyggaste människan jag hånglat med.
AlltZå när jag tänker på honom så killar det till söderut. Fortfarande. Lix två år sedan vi hånglade sist. Läs om det
här.
 Jag var under severe alkoholpåverkan då jag skrev det .hehe. Hehehe. Hehehehe!!!1ett
.... Undra hur han mår nu för tiden?
Tom, Hur mår du? Kram! :)
(Jag skriver aldrig kram! :)? Det är sällan jag tar en smiley till mina fingrar, lika sällan som jag tar ordet fränt i min mun. Det är nog för att he's a sweet talkin sugarcoated candyman.. )

Nåväl, jag tänkte orda lite om hudar.
Om jag var äcklig, psykiskt störd och dum i huvudet skulle jag förmodligen tapetsera min boning med hudar som jag kunde nussa med i tid och otid. Männioskohudar that is.

OM jag var.. JAHH!?

Om det inte vore för min vän
hade ovanstående scenario varit verklighet idag.
Men nu har jag en vän som finns där då jag behövde honom som mest.
Han är det godaste av det goda; som mitten på pizzan; rosen på prinsesstårtan; ett koncentrat av livets sötma. DeLicious.

Läs nu, för i helvete, inte in något sexuellt i det här!
Ni är så himmulens sexuellt orienterade av er! Allt ska komma att handla om sex när det gäller er, snuskiZar!
Han är som en Bruschaaa, inget annat. Man drar inte över sina brucheeer, man GÖR det bara inte! Glöm aldrig det..

(MEN/OCH först, och det är av sexuell natur; ..jag är vanilj. Utspädd vanilj. Som vaniljmjölk kanske?
Jag tycker inte det är pinit alls. Jag är stolt över att vara vanilla.
Visst har man nån gång gjort lite crazy grejer, för
man ska inte säga att man inte tycker om förrän man smakat!!
Fast det lät mycket dåligt, särskilt eftersom min mamma läser det här.........
Jag har aldrig gjort något jag inte velat göra. Jag är en bekväm och bestämd nej-sägare. Det är viktigt.
Men aZzå ni fatta?! Man provar det man känner sig bekväm med, men kommer efteråt fram till: njae.. )

Så när jag är tillsammans med min mittpåpizzan-vän
brukar vi mysa. Ligga i sked och killa varandra på armarna, pilla varandra i håret och bara vara. Slentrianögna på TVn och rå om varandra.
Det är så jävla fint. Och välbehövligt.
Särskilt då man, som jag, lever i ofrivillig celibat.
Och angående vaniljen så är jag så utspädd att jag just nu inte har så särskilt mycket till övers för själva idkandet av älgskogen, utan snarare för den stunden efteråt; då hela världen stannar, vilken är vad jag och min mittpåpizzan ägnar oss åt ibland.
Som sex, fast i den bästa av vaniljvärldar.

Var det inte smarrigt så säg?!
Nej, jag vet att det inte var särskilt smarrigt. Men det är allt jag har?!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits