Jag betar igen


Wernblom lägger skrillerna på hyllan.
Det går inte att byta lampa på toaletten.
MEN
på tv4 Anytime kan man följa deras valvaka live.

Tack för det TV4. Tackar allra hjärtligast. Tack.

Mycket trevligt har trots allt hänt. Jag vågar jinxa det, så jag låter bli att nämna det.
Men jag lovar (I promise) att berätta det för er, så småningom.


*I grazing again
Werblom lays skrillerna on hyllan.
It goes not that change lamp on toilet.
BUT
on tv4 Anytime can man follow their choicewake live.
Thank you for it TV4. Thank of all hearts. Thank you.
Much nice have despite all happened. I dares jinx it, so I sounds become that mention it.
But I promises (In promise) that tell it for yours, so eventually.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

What ska W lämna MoDo Där ser man, må gott varde hälsan vara med dig.

Postat av: susanne

jag tror du är inne på nånting stort maria.

internet gillar nog absolut inte skurt. fastän internet borde. han har ju faktiskt en hand i röven 24/7. och internet innehåller ju faktiskt till 70% bara porr.

2008-11-04 @ 21:00:06
URL: http://pubes.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits