ute på en lem- att vara ensam {särskilt om en åsikt}

Tänka sig , att dina läppar ändå kommer från en pung.
Kommer ända från en pung.
Pungen kom.
Pang.

Det blir lite bekvämare, i all sin obekvämlighet om jag nu mottagit short message service där en önskan om god natt avslutades med en av slentrian ditstoppat möte av läppar, där jag i allt mitt premenstruella varande inte vill något hellre än att lägga min nacke mot din övre och undre läpp, tänker på en pung.

Men glömmer jag bort var du kommer från (varenda muskel i din kropp, varenda fräken, varenda solglimt och varenda stund du väntat ut, varenda plats du besökt, varenda ögonblick du varit i, varenda liv du levt) så kan jag inte somna. Då är jag ute på en lem - ensam med åsikten om det trevliga i det ömsesidiga.

Så vilken tur att i detta hus vid skogens slut, där någon sällan tittar in, har jag inte mottagit short message service. Nu kan jag tillåtas flyta in i den  icke fabrikstillverkade sömnen. Drömma, som sig bör.
Och '
until later' låter vänta på sig.
En evighets längtan. En evig hetslängtan

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits