Hej Jens

Jens om Jag är så jävla snygg:
Snyggt med hår under armarna, tycker det är mycket sexigt, hur ser det ut längre ner då? är det hår där ochså eller?
20 November, 15:43

Hej Jens!
Tack så mycket.

Hur det ser ut längre ner varierar, beroende på vad du menar med längra ner.
På revbenen har jag inget hår värt att nämna, heller inte på höft och skinka.
Närmar vi oss skenbenen börjar det däremot tätna och buska upp.
Jag har bara rakat/vaxat benen tre - fyra gånger i hela mitt liv. Ser ingen som helst anledning att göra det, och gillar heller inte känslan av hårlösa ben mot tyg.
USCH!
Vad gäller övriga ställen på kroppen rakar jag mig inte heller. Ibland under armarna. Varför vet jag inte?
Tänker jag efter är det ganska absurt.
Som du ser på bilden vid min presentation har jag kraftig skäggväxt som jag måste ansa var morgon, men det gör jag så gärna. Skäggiga damer får sällan vänner.
:(

Och nu, Jens, undrar jag förstås: Hur gör du med ditt kroppshår?

KRAMIZZ!

Kommentarer:
Postat av: Jens

Ja du det är för det mesta borta, pungen är alltid slät och len, lite högre upp så är det ochså fördet mesta slätt, under armarna så trimmar jag ibland, ansiktet rakar jag varenda vecka

2008-11-21 @ 12:22:03
Postat av: susanne

men rakar han pungen med vinkelslip? det skulle jag vilja veta!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits