Hej igen Jens, och välkommen ut ur buren, Susanne

Postat av: Jens
Ja du det är för det mesta borta, pungen är alltid slät och len, lite högre upp så är det ochså fördet mesta slätt, under armarna så trimmar jag ibland, ansiktet rakar jag varenda vecka
2008-11-21 @ 12:22:03

Postat av: susanne
men rakar han pungen med vinkelslip? det skulle jag vilja veta!
2008-11-21 @ 12:33:44


Jens, jag är mäkta imponerad av ditt flitiga användande av rakhyvel. Eller vaxar du?
En fråga som i min värld är oundiklig är 'Varför?'
Inte för skönhetsidealdebattens skull, snarare av pur nyfikenhet. Är det inte tidskrävande? Finner du inte att en nyrakad bringa medför en något plastig känsla då den möter textilier?
Jag tycker nämligen att det är obehagligt att raka/vaxa benen och sedan dra på sig ett par brallor. Det känns lite som om jag har kroniska nylonstrumpor.

Hahaha. Va?! Kroniska nylonstrumpor?!
Jaja.. eh. Obehagligt är det iallafall.

Jag gillar skägg. Det finner jag otroligt sexigt.
Eller skägg? Tredagarsstubb kanske. Jag gillar det där medvetet omedvetna.

Susanne! Bra fråga!
Jens, har du något svar?
Och Susanne; hur gör du med din kroppsbehåring?
Det är inte mer än rätt att även du redogör för hur du ansar, eller inte ansar, dina manar.

Någon annan läsare som vill dela med sig av kuriosa om kroppsbehåring?

Någon udda erfarenhet? Något crazy mönster någonstans? Någon skojig frisyr som inte finns på huvudet, utan söderut?
Dela med er!

Kommentarer:
Postat av: susanne

kära maria. nu under hösten har jag försökt spara ut det mesta, då jag är för snål för att köpa mig ett underställ, så jag låter mitt lurv värma.

detta var verkligen ett intressant ämne! :)

Postat av: Jens

Jag anv inte vinkelslip som riktiga män gör,

nä det är inte så jobbigt att raka, om man gör det ofta så går det lättare, och jag rakar för att jag och min sambo tycker att det är skönare för oss båda, och det ökar känsligheten vid beröring, käns helt enkelt fräschare

2008-11-21 @ 14:30:26

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits