RSVP

Jag saknar Aidan. Jag önskar jag träffat honom nu och inte då.
Förnimmelsen av Aidan kommer över mig i tid och otid. Då saknar jag honom så det gör fysiskt ont. I knogarna. I kinderna. I ögonbrynen. I knäna.
Åh, Aidan. Jag önskar dig allt gott livet har att erbjuda!

Grillkväll ikväll. Ett tafatt försök att tvinga fram solen. Tvinga bort vinden.
Försommaren är så förbannat lat och tar alldeles för lång tid på sig att vakna.


Någon som har något att säga om fröken Peyres närvaro på Hotell Wilhelmina den 5/7?
Grattis till studenterna, i guess? NOT.
Förövrigt längtar jag, för första gången på bra många år, till galan som stundar. Framförallt då Johanna bjuder på inflyttningsfest där hela eliten kommer att närvara. Dessutom väntar jag själv celebert besök. De har alla gjort varsin intresseanmälan, men serious; répondez s'il vous plaît! Jag måste planera festligheterna som varar i dagarna tre. Typ.
Ser fram emot att trilla tillbaka in i vad som ansågs vara the shit i de tidiga tonåren. Party like a rockstar. 
Gala. Dansgala. Frack och aftonklänning på, gott folk! Eller snarare: Fram med flanellen!

Ja just det! Jag fick ett visitkort idag! Det dök upp en stilig herre i skjorta och slips och gav mig sitt visitkort.
Jag blev så glad.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits