Kreativitet

Har hela veckan låtit bli att duscha, detta till mammas vilda protester.
Försökte förklara att det är part of the art, vilket inte köptes, men ändå var tvunget att accepteras.
Som plågad konstnärssjäl är man berättigad till ohygien och diverse ..
Satt och doftade kropp vid mammas stora födelsedagskalas för hela hennes arbetsgrupp då jag insåg att jag gillar tvål.

Så nu är jag ren. Tata! 
Jag fick dessutom feber, och jag är rätt säker på att den orsakades av smuts. Smutsfeber. Och smutsfinnar.
Usch, vad jag vart smutsig i veckan. Usch, vad halvskönt det har vart.
Badvattnet var grumligt när jag var färdigbadad och jag kunde skrapa smutsen av huden så den fastnade under naglarna. Brun, död, gammal hud. Mm!

Johanna är hemma! Johanna är fantastisk. Jag älskar henne. Jag har saknat henne. Hon är oersättlig. Hon är hemma.
Sommaren kommer bli awesome. AwesomEST. Och sommaren börjar om exakt en vecka.
Jag är pretty darn sure att denna kommande vecka 20 blir en sådan vecka man tar med sig vidare i livet.
Å, det pirrar fint i magen. 
En vecka till sommaren börjar!

Men först ska jag avsluta min turné. För alltid.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits