Hatt

Lagom missnöjd med kroppen är jag återigen på hemmaplan. Det känns förbaskat bra.
Till Wikanders stora förtjusning var det en pizza som förgiftade mig. Kräktes upp hela mitt liv och låg lealös hela valborg.
Missade Maja som nu är påväg mot sthlm och Linnea, varifrån de båda, tillsammans, utan mig, åker till Kenya.
Missade picknickar, solnedgångar, longboarding, livet, lyckan.. allt missade jag.
Kräks. Valborg två lax åtta var kräks.

Samlade tillräckligt med kraft för en shoppingtur och köpte ett fabulous tyg som går i marint. Det hade jag tänkt förbarma mig över de kommande dagarna och skapa mig en kreation vacker nog att använda .. nån gång. ( JAG VILVILVIVIVLIVIVLVLILLL ju något speciellt, men jag måste tygla förhoppningarna.)
Såhär en säsong senare tänkte jag mig en axelbandslös liten sak med tulpankjol. Åh, det blir så vackert!

Gjorde även något för mig completely out of character; investerade i sexiga, dyra underkläder. (Bör väl understrykas, för sakens skull, att 'dyrt' och 'sexigt' inte nödvändigtvis är något som går hand i hand i min värld)
Fan vad nöjd jag är! 
Fan vad nöjd någon annan ska bli, för sitt eget bästa!

Jag åt just två nybakta kanelbullar. Det är utan tvekan det sämsta jag gjort i mitt liv.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits