you never where

"Jag besatt inte tillräcklig motståndskraft för att stävja min hand från att förflytta sig till hennes höft,
där den kupade sig kring det skarpa höftbenet.

Jag vaknade, söder om naveln."



Att viss inläggs-hets råder är jag väl medveten om. Dock ursäktar jag den inte.
Denna av rastlösheten kommna skrivmanin innehar en viss onämnbar substans vilken mitt exhibionistiska jag inte kan låta bli att ändå nämna.

Det fuckar med mitt huvud på ett så jävla skönt och efterlängtat sätt.
Huvudknulleri på gränsen till våldtäckt, för det är ofrivilligt och framkallar karakteristisk hysteri och vånda. Och det är ett ord för mycket och två minuter för länge och 'åh-herregud-vad-sa-du-vad-gör-du-vad-vill-du-vad-ska-du?!?'
Men det älskar med mitt huvud också. Och det är frivilligt och framkallar karakteristisk hysteri och vånda. Och det är ett ord för lite och två minuter för kort och 'åååh-herreguuud..säg-det-gör-det-vill-det!'
Självklart har det lite randomsex med mitt huvud också. Baraföratt. Fö-ratt.
Samlag med min hjärna. På så många nivåer.

Baby! Un-fuck me!
(pippa, ligga, göka, jucka, sätta på osv..)

Sådärja!
Nu Har jag fått det ur systemet, alla synomymer inräknade.

I överanalyserandets värld lever jag farligt. I min värld säger vi 'I'll go if you go'
I övriga världar gissar jag att intresset inte kunde vara mindre.

Och jag vill slita sönder min laddare till mobilen. Glappa, jävla laddarjävel!
Och jag vill ha långt hår igen. Jag vill ha långt hår på mitt knullade huvud.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits