with a major in medicine

Maja är i Sverige igen, den räven.
Jag som bara för några timmar sedan hade en telefondisskusion med Linnea om var i allsindar hon nu tatt vägen.
Så får jag nu höra att hon är hemma.
Undra just hur länge vi får ha henne hemmavid den här gången.

Gloriously fat ikväll, eftersom vissa kvinnor behåller mer vätska dagarna innan mens och bland annat kan orsaka svullen mage.

image48

Premenstruella syndrom när de är som allra bäst. Har, för ovanlighetens skull, inte haft några outbursts av något annat jag brukar, så kroppen satsade denna månad allt på att göra mig så svullen som möjligt. HOT!

Nu ska jag underhålla mig med före/eferbilder på plastikoperationer. Penisförstoringar och sånt.
Förbaskat coolt vad man kan åstadkomma idag!

Heil:

Läkare

Björn Gustavsson till Umeå 4/10 -08.
I'll be there baby!


VAD LÄNGTAR DU TILL? Stina, F21, helgen, Maja och Linnea, Pluggaaaa
VAD HÄNDER I HELGEN? Myllimäki kommer till Villepille!
VAD HAR DU PÅ MACKAN? a typ grönsaker å så
VAD HAR DU I GLASET? Ibland vatten. Ibland saft. Ibland te. Ibland vin. Å sånt.
BÄSTA HANG-OUTET? Min lägenhet.
DIN FAVORITSYND? Jag älskar att döda.
VAD DANSAR DU TILL? Backstreet boys
VAD LIGGER PÅ NATTDUKSBORDET? ain't got one
VEM SUGER MEST? åh. det är namnet Magnus!
VEM SKA STÅ MOT VÄGGEN? Sten Tolgfors KANSKE!?
VEM KOMMER STÅ MOT VÄGGEN? Jag har sagt det förr: Jag, med en snygg karl all over me
VAD ÄR DITT STÖRSTA PROBLEM? mödrar av liv
HUR MÅNGA TIMMAR SOV DU INATT? åttahh
NÄR DRACK DU ALKOHOL SENAST? Senast det var shapeup.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Sova.
VAD GÖR DU NU? Skrattar åt poserande korpraler iförda M87 med undertryckta modelldrömmar i sthlm . typ.
VAD BLEV DU IRRITERAD PÅ SENAST? Youtube
HAR DU ETT JOBB: mja mjo mjö. Då jag vill, kan och orkar.
VEM VILL DU TRÄFFA NU: Maja, Linnea, Johanna, Stina och Bella, 2FBS med befäl ( AADÖOIHANDERSSONADPFHAL)
VAD SKRATTADE DU ÅT SENAST: Modellen i sthlm
VAD GJORDE DU I FREDAGS: Jobbade, slöade, hejade på Tony och Annika.
TIPS PÅ EN BRA SAK:
världens vackraste bilder på världens vackraste människor
HAR DU ONT NÅGONSTANS: Vareviga dag
FOLKÖL I KYLEN: Ne
NÅGON FLICK/POJKVÄN: Nejtack.
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Nej
DUSCHAT IDAG: inte det. Jag spar mig tills det känns rätt
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAS: MEN KIM SNARKAR FÖRFAN NÄR HAN ÄR VAKEN.
BRUTIT MOT NÅGON LAG: Several times. Breaking the law, breaking the law! Hårdrock!
VARIT I SLAGSMÅL: Nej
VAD HAR DU ÄTIT IDAG? Dålig frukost, sockerkaka, hårdbröd och fiskgratäng
VAD SÄGER MAN?: 'hejdå jag gillar inte banan'
TROSOR? Kalsonger
KALSONGER? som sagt..
NAKEN? Nej fy!
VEM ÄR SNYGGAST? Jag?
TJEJER? brudar! Rakade brudar! Och Bärs! Och bajen!
KILLAR? Jadu.
KUK/FITTA?
det är genitalier
BRÖST? assymetriska!
TÄNDER PÅ? krig
VAD SKA DU GÖRA NÄR DU ÄR KLAR? sovasovasovasängsängsäng
VAD VILL DU HA JUST NU? sex
SNYGGAST I SKÅNE? Josefin
SNYGGAST I ÖSTERGÖTLAND? enligt google
SISTA ORDET: SKELLEFTEÅ IMORRN!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits