fully sedated


Operationsdatum fastställt. Jag erkänner mig nervös. Liten. Hjälplös. Rädd. Ensam. Fattig. Hungrig.
Neee, nu överdrev jag, men det känns skrämmande.
Relativt ny i den här tyngre delen av branchen så har jag ju faktiskt ingen aning om hur mycket nervositet som är befogad.




Födelsedagsfirandet har enligt tradition sparkats igång en vecka i förväg, i år av farmor och Calle. Pussiloveyou!
Kaffe, bullar, söta farmor-presenter och samtal om livet hela förmiddagen.
Vi ska alla tre deffa inför beach -08 och Sicilienresan.

(så funderar man ju en aning kring hur 2fbs mår efter natten?)

Btw så var det här inte igår.





Kommentarer:
Postat av: linnea

Jag saknar dig och missar din födelsedag iår igen :(

2008-03-20 @ 09:31:05

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits