Det är lugnt nu

Jag har haft en bra dag, mina assymetriska bröst till trots.
Inspirerad, vältränad och pizzamätt kan jag ikväll somna gott, fastän sjuksystern hytte med näven.
Eller det var inte alls så mycket hyttande faktiskt. Snarare höjde han ett varningens finger med moderlighet i blicken och placerade den ovarnande handen på min axel.
Mitt blod har nämligen, i det närmsta, gett upp. Blodtrycket också. 92/52. Skandal tydligen. Men det rättfärdigar också mitt konstanta behov till sömn och illvilja att resa mig upp när jag väl lagt mig ner.

Annars skjuter jag upp den inplanerade Skellefteåresan till onsdag för att kunna träna en dag till.
Obeskrivligt härligt att smita då ingen annan finns i gymet. Då kan jag gå all out, pumpa to the maximum och fisa och snora och stöna hur mycket jag vill.
Så på onsdag bär det av. Upp iottan för att hinna en sväng på Doris innan Bryssel ansluter.
Sedan börjar hans första resa till Vilhelmina.

Är Vilhelmina redo för Bryssel?
Är Bryssel redo för Vilhelmina?

Heil:


Rodeo

Stuff white people like

Little Boots

Frida J Metso
. Har inte riktigt lyckats få en helhetsuppfattning om bruden.
Som en politikens Ebba von Sydow, tyckte jag till en början.
Börjar ändra uppfattning ju mer jag ser och läser om och av henne.
Jädra vass brutta. Snygg är hon också.
Dock blå. Det skaver i mitt grönröda hjärta.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits