There! I said it!

Nu till de egentliga anledningarna till varför jag svär i Guds namn.
Det som orsakar perceptionsstörningar to the maximum. Jag snackar 'Vad som är champange som går rakt ut i blodet uppfattas som avslagen cola som bara gör mig pissnödig.'
Jag snackar otacksamhet, lack of understanding och bristande företagsamhet att sätta nävar i borden och fötter i marken. 
Istället går jag omkring och biter ihop, vilket har fått en helt ny och bokstavlig innebörd i mitt liv. Jag har konstant, jävla huvudvärk för att jag 'biter ihop'.  Det suger.
Vore det inte lite bättre för alla och envar om man spände en tå vid irritation, ilska, eller vad det än må vara?
Varför är kroppen konstruerad som den är? Varför finns vi till?
Fuck it.

The sum of the kardemum: jag är ett litet rövhål. Och rövhål på rövhål blir det då man trivs bra me't.


Sommaren verkar av allt att döma bli jävligt somrig. Och jag har bestället ett par klänningar till Italientrippen. Det fungerar muskelavslappnande, om så bara för en stund.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits