apres moi


Jag är så sugen på något och det är makaronernas fel. Makaroner är världens i särklass sämsta mat. Sämre än bajs och gift tillsammans.
Det smakar ingenting, jag blir aldrig mätt och det gör mig (och alla andra fetton också för den delen) tjock.
Jag hatar makaroner. Jag hoppas alla jävla makarontillverkare bryter benen.
Jag hatar det nämligen inte tillräckligt mycket för att önska stackarna döden, men bryta ett par ben kan de gärna få göra!
MINSAN!
Vissa kanske tycker att det bara är för mig att låta bli att äta dem och det får ni väl tycka bäst ni vill.
Jag ser det snarare så att allt är alla andras fel, oavsett.

Jag åt sushi idag. Sushi och jordgubbar. Jordgubbssushi. NOT.
Sushi. Och jordgubbar. ..tillsammans. NOT!

Det var gott, iallafall. Förnimmelsen av en dröm om 'eggs and white' dök upp och jag fnittrade till så rejält att tanterna fick svårt att fokusera på sitt blomster. Det har något att göra med halvmogna jordgubbar och en hjärna vilken besitter för mycket fantasi. Kul. Hysteriskt kul.

ALLT DETTA BLAJ BEROR BLAND ANNAT PÅ ETT NIKOTINBEGÄR SOM INTE STILLATS!
NU SKA JAG GÅ OCH KÖPA SNUS!
HEJDÅ!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits