Mariatorget

Jädrar i mig, vad jag fixat, donat, pillat, påtat och gjort saker de två senaste dagarna. Det är, till synes, inget för världen, men i mitt liv är det ett halvår worth of to do's.
 Känner mig så jävla redo för Umeå ikväll. Maja, min Maja och älskade, saknade Wikander. Som vi ska umgås. Intensivt och härligt.
Känner mig än mer redo för Italien (Sardinien, San Giovanni, Posada, Teodoro. Googla!) men allra mest redo känner jag mig just nu för Nyköping/Sthlm.
Att först och främst få gossa in mig i casa de Karlssons/Moqvist och uppleva Nyköpings omtalade storhet, varpå hufvudstaden väntar. (Zakolski, Frohde, Zackrisson och Olaola!)
Jag har en romantisk bild av solsken, rosenblad, umgänge nonstop och gränslöst med cash, vilket förmodligen kommer att crasha. Men ändå!
Gröna Lund och karuseller! Shopping! God mat! Den litet mer utbredda gayscenen och alla fabulous gaybarer! Allt!
Jag ska hångla med sthlm stad för, som någon sa; Stockholm '98. Maria var föga 11 år och redan the talk of the town!
Att leva stort, som om varje dag vore den sista, det är vad jag ska ägna mig åt nu, fram till september om allt vill sig väl.

Con Amore
Arrivederci

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits