Tjohej!

Hur awesome är det egentligen att jag idag kom underfund med hur jag kopplar ihop telefonen med datorn utan att använda det där egentligen helt onödiga programmet som bifogas vid inköpet?
Inte särskilt awesome alls egentligen, eftersom jag gått IT i tre år och borde listat ut det tidigare. Särskilt då jag hjälp Johanna med exakt samma sak, utan att över huvud taget ha i åtanke att min telefon är ungefär samma modell.

Nåväl, ikväll kom jag på't! Hurra, Hurra!

So I present to you 'best of mobilbilder 07/08
NyrakadJag la ett finfint tryckförband.han snickrade lix till en gaffel. All by himself.The eternal poserTungt.
Lika lång som trädenheh..överlevnaden tog slutfin och smutsigalla var så smala before högvakten..kulen liten favoritbildas pretty as pretty can ever bevärldsbra


Åh, vad lite bilder kan liva upp tillvaron. Så pass mycket att jag måste gå och lägga mig.
Puss!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits