Akta bajset!

Ja vart fan har min filippaKskjorta tagit vägen? Det var jävligt snygg.
Jag borde packa, men det är inte särskilt mycket som går särskilt bra idag. Det går inte ens bra att äta, för det har jag helt glömt bort. Åt en pytteliten frukost kl 1630.
JAHA!?
Det känns inte alls roligt att åka bil i morgon, och det känns heller inte skoj att flyga. Jag vill helst sova mig igenom resan, och vakna på onsdagmorgon och börja semestra. Slippa allt fuzz däremellan. Så vill jag sola mig brun och fin och landa i Sverige igen och mysa med Linnea och sedan åka till sthlm och gosa in mig i Jans lght och helst stoppa tiden där.
så känns det idag, nu vet ni det.

Vilket är det roligaste sms:et i din inkorg?
1. Härligt! Jag är på fest och bryr mig knappt omm att ha sex ikväll. Det känns skönt. Och folk är inte så snygga ändå. J-Z.
2. Förresten, jag ser under din kjol. J-Z.
3. Hej. Sitter på toa. Vill bara säga att jag älskar dig. C.W.
4. Jag kliade tomräkan i skägget idag!!! T.T.
5. Gawan stod bakom mig i bankkön. Det riktigt brast för mig! hahahahahahHAHHAHA! T.T
Vem på din kompislista skulle du vilja hångla med?

Åh. Tomräkan förstås! Alltid tomräkan.
Vem bråkade du med senast och varför?
Tittan Titan, för att det finns i blodet.
Vem knullade du med senast och varför?
Jag knullade mig själv inatt, för att det är så jävla skönt.
Är du kär?
Nej tack.
Har du spottat någon i ansiktet?
Ja. det är klart jag har.
Vem mailade du senast?: Englund
Roligast denna vecka: Italien
Onödig kändis:
Det här gänget
Nödvändig kändis: bajsmannen
Bästa Robinson-karaktär genom tiderna: Nema
Vem ska du gifta dig med?: Jesus
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna?: Ja, i bajsmannen
Tycker du om att ligga på stranden och sola?: Återstår att se
Är du med i nåt crew?: ja. flera tusen.. miljarder
Vad har du på dig idag: Kläder
Hur långt hår har du: beror på vilket hår.
Är du nöjd med det: ..tja, det är jag väl
Varför blev du arg senast du var det: För att det var så förbannat irriterande
Var är du nu: på ibiza
Vad ska du göra i helgen: Mest troligt sola, dricka vin och kanske ta dykcertifikat
Är du romantisk: Inte alls, nu längre.
drömålder: they only want you when you're seventeen, when you're twentyone you're no fun
knark: i sprutor
vilket är ditt favorit-tevespel?: Call of duty.
vad tycker du är snyggt?: Verbalitet och knowledge

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits