OMFG

OMFG, av flera anledningar.
OMFG, vad jag saknar Maja och Linnea.
OMFG, vad hände med vädret?
OMFG, hur kommer det egentligen gå att städa ur lägenheten? Kommer jag över huvud taget överleva? Dödsångesten framkallas inte av själva städ och/eller flyttmomenten, snarare av separationsångesten. Min lägenhet?! Gone!
OMFG, jag har inga kläder till Italientrippen.
OMFG, min gylf har gett upp och jag visar mina trosor för människor som inte förtjänar att se dem.
OMFG  jag börjar jobba om en halvtimme.
OMFG jag har inte en enda gång nämnt vår nya bil. Den är sjukt häftig. Ni vill åka med, men ni får förmodligen inte göra det.

Hejdå.

Kommentarer:
Postat av: linnea

oh how i miss you to.

och va fan, har du fått en ny bil av pappsen igen ;P

2008-06-10 @ 10:20:23

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits