callgirl

Igår satt jag i telefonen från klockan 2200-0200. Det var trångt och knöligt och mina fötter domnade bort hela tiden.
.............
Vilket dumt uttryck? Dålig svenska av mig?
Jag satt inte alls i någon telefon, dock pratade jag i telefonen i fyra timmar. Det var trevligt och bra på alla sätt och vis men i förrgår fick jag min telefonräkning på 2600:-.
Förvisso var det 700 worth of utrikessamtal, vilket gör räkningen förståelig, för den brukar alltid ligga krinng 2000 / kvartalet. Men ändå.
Jag måste lugna ner mig.

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Pappa. Min far.

Vad står det i ditt femte sms?

Maria Karlsson!? Är du i stan än?!

Vem ringde du senast?
Pappa. Min far.

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Zackrisson. mmm!

Vad heter din ringsignal?
Cobrastyle - Robyn


Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
Ring, ring!
Jan Zakolski

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Jag visste väl att jag inte kunde lita på dig..
Kim Mårtensson

Vem är din 13:e kontakt?

Hans Inge Axelsson Svensson

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?

Daniel Lundqvist. Njae.

Ogillar du nr 5?

Andersson på Bev. Inte alls.
 
Har du varit i hop med nr 1?

Alexander Kaponen. Honom har jag inte dejtat. -isch.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits