all I wanna do is

pop pop pop pop. Fredag idag. Fredagar gör mig så glad. Särskilt då det är fint väder och folk vill grilla och fota mig på gatan. Det hände två gånger idag. Jag vet att det är för att jag vaxat benen.
Fast allra bäst med den här fredagen var the capture of the summernight, som utan tvekan var den bästa hittills. Den innehöll roadtrip, fjäll, fotbad i trappstegsforsen och en minor bergsbestigning. Och så välkomnade vi solen då den steg upp över fjälltopparna. Det var fint och bra, på alla sätt och vis.

Nu blir det umgänge och jag bjuder på lite best of the end of june -08:




En lapp. En flyttmiddag.
En trappstegsforspåhälning mitt i natten. En snygg pose, som i "snygg".
Och fåglar.  Fåglar är fina.

Kommentarer:
Postat av: linnea

vaxat benen, vem är den lycklige?

2008-06-29 @ 16:42:25

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits