Time after time



Har du...

Förnekat förintelsen? Njet
Följt Skilda världar? Mjo, det gjorde jag ju. Fast jag var snarare en sunset beach-kinda gal
Sagt nej till ett samlag? Jo tack.
Snott någons mobiltelefon? Ja. På skoj, såklart.
Varit medvetslös? Jao!
Gjort nåt riktigt dumt? JAO!
Gjort nåt du verkligen ångrar? En del ekonomiska oegentligheter har väl inte vart fullständigt genomtänkta
Blivit full på ett släktkalas? De senaste tio dagarna har man allt blivit lite kul i luvan tillsammans med väl valda delar av familjen.
Varit full i skolan? Nej, det har jag faktiskt inte.
Blivit portad från en krog? Nej, inte det heller. Utslängd däremot, det har jag blivit.
Varit full på julafton? Nej gud bevare mig väl.
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? Ja, senast årsskiftet 07-08. I feberfrossa låg jag i källaren och drömde mig bort.
Slagit sönder en tv? Ja!
Önskat att du var det motsatta könet? Inte alls. Inte nu. Inte då. Kanske sen.
Fått barn? Nej, tack gode gud. Peppar, peppar, ta i trä osv.
Åkt ambulans? Två ggr som medresenär och en gång som huvudrollsinnehavare.
Gjort nåt riktigt olagligt? Ja, jo, det har man väl gjort.
Fått din mamma att gråta? Ja men det hör väl till? 
Blivit polisanmäld? Nej. haha.
Slagit ner någon? Njae, inte precis.
Slagit någon blodig? Njae, inte precis.
Skämts över dina föräldrar? Jag skäms sällan över mina föräldrar. Aldrig nu mer. Men förr så hade de nog, vad man ansåg som svaga stunder.
Skämts över din bästa kompis? Njae. Inte 'på riktigt'
Ätit från en papperskorg? Ofta.

Senaste person som...

Sov i din säng: Andreas
Såg dig gråta: Kicki, Krille, Pappa
Fick dig att gråta: Ett fönster som slaktade min nacke
Du delade en drink med: Släkten
Du gick på bio med: Andreas
Du gick på stan med: Janne, Kia, Ulf, Pappa
Skällde på dig: Krille
Skickade ett e-mail till dig:  Engström

Har du någonsin...

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja, det är väl sällan man inte menar det? Åtminstone i min värld
Bråkat med ditt husdjur: Ja, och jag hatar det :'(
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Haha, nej. Då skulle jag inte riktigt vilja.. leva.
Eller iofs, om Björn Gustavsson-drömmen came true skulle livet vara ganska hejsan.

Varit i...

USA: Nepp
Norge: Ja
Finland: Ja
Kina: Nepp
Tyskland: nepp
Kanada: Nepp
Österrike: Nepp
Spanien: Nepp
Afrika: Nepp

Extra stuff...

Tar du droger: Nej
 Dricker du: Ja
Vem är din bästa vän/-ner: De är så många och långa. Men Linnea, Maja och Johanna = BFF's
Vad är du mest rädd för: DÖD'N
Vilka kläder sover du i: Trosor
Vart vill du gifta dig: Inte alls, inte nu.
Vem hatar du verkligen: Inte någon endaste en
Varit kär: Ja, det har jag.
Kör du bil: Ja, jag gör det.
Har du ett jobb: Njae.
Gillar du att ha folk omkring dig: Inte alls alltid.
Är du ett hälsofreak: Freak är väl att ta i. Man gör så gott man kan, men oftast går det ju åt fel håll.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Katherine Moennig. Henne kommer jag alrig få.
Är du ensam nu: Jag är ensam i lghtn, men inte alls i livet
Låt som fastnar i ditt huvud ofta:  'Seeee miiiig föööör hääääääääär ääääääääär jaaaaaaaag...'
Vill du gifta dig: Ne.
Vill du ha barn: Ne.

Favorit...

Rum i huset: sovrummet
Typ av musik: vetinte
Parfym: Versace Woman
Månad: Maj
Sten: Sture d.ä.

De senaste 48 timmarna, har du...

Gråtit: Nej, tvärtom!
Köpt någonting: Frukt, vin, snus, grekisk sallad
Varit sjuk: Nej, tvärtom
Sjungit: Ja, visst!
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja!
Velat säga till några att du älskar dem: Jo, visst.
Träffat någon ny: ja, hela nyköping.
Saknat någon: Njae, snarare längtat efter någon
Kramat någon: Ja, det också
Kysst någon: nej, inte det.
Haft sex: nej tyvärr

Senaste...

Låt du hörde: MissLi nånting
Film du såg:  Morgan Pålsson- världsreportern
Drink du köpte: Campari
Sak du stal: Vi planerade att stjäla/låna utan att fråga ett saltkar, men det blev alrig av
Mat du åt: strömmingsmackor från Mekka.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Det har jag aldrig gjort
Festivaler i sommar? Yran/pride, brottas fortfarande, kanske way Out west
Frisyr? havssaltig
Fulaste kändisen? walken
Snyggaste kändisen? Katherine Moennig och Shannon sossamon 
Vad vill du bli? forever young
Planer för idag? Fixa frillan, diska tallriken, gå till Mekka, gå hem, kalasa med Linkan och Larry
Favoritdjur? H-U-N-D-A-R-HUNDAR
Favoritperson/er? jetemonga
Favoritporr? det där med porr har aldrig fallit mig i smaken. jag tänkte ta en ingående diskussion med mr.Jane i veckan faktiskt.

Har du:

Digitalkamera? Ja visst, som fungerar under vatten!
Telefon på rummet? Mobilen är med mig vartän jag går
Könssjukdom? Nej, och jag har faktiskt aldrig haft heller. peppar, peppar, ta i trä
Husdjur? Ja! Diksor och Figlia
Bra kompisar? A billion
Haft sex med någon som varit 5 år äldre än dig själv? ehehe....
Tar du receptbelagda mediciner? Ja
Vem vill du fika med just nu? Wikander, Wannerberg, Frohde och Kaponen. Det är fina fikakillar.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits