Jan har mycket aliensex.

Kinda cool nightsky här på norra stationsgatan. Kinda cool tillvaro i övrigt.
Rätt världsomvälvande dagar. Min värld(somvälvande).

Helt plötsligt sitter jag i hemstaden, som tidigare bara var semesterparadisetsomethin'somethin'.
Ganska crazy, kan jag tycka. Men så verkar det bli, eftersom alla universum verkligen genomför hårdför lobbying och probonowork för att få hit mig. Räkmackor, FTW!
Undan med ursäkter och undanflykter. Undan med lathet och förlagda attityder.
Fram med motivation och livsglädje. Heja mig själv, Heja!

Annars är jag jättekissnödig och har skavsår på alla möjliga ställen. Mina nya skor och mina nya jeans skapar allt från blodfläckar på mattan till infanterield deluxe mayor. Men vad fan gör det?
Livet är för fint.




1. *Det blir årets happening om jag får ha sex med en alien!
2. Undra hur deras framstjärtar ser ut?
3. *Visst märker du att jag blir uppspelt på riktigt?!
4. *Ska du inte skriva en rad om hur god maten var, då?

* Ang. nr.1 blev Jan fett dissad. AV EN ALIEN. då förstår ni hur pass det ligger till..

*Ang nr. 3 så har jag inga kommentarer, för jag varken blickar mot Janes kön eller ögon. Jag ser bara alien-strippan på skärmen (och njuter av det, bigtime)

*Maten var god. Jättegod, faktiskt.
Vi åt på Kimimama, någonstans på birger jarlsgatan. Gå dit!
 Beställ soppa, så får ni äta med en superskojsig slev. Man känner sig rätt dum.. Kul!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits