fuck you runnin'

Åh, nu pirrar det härligt i magen, av otaliga anledningar.

Att bara vara här är ett fint rus i sig. Att sedan se det som alternativt boende för de närmsta tre åren är berusande så det räcker och blir över.
Ska jag bli sthlmsbo?
Jag överväger. Pros n' cons. Bekväm/inte bekväm.Värt/inte värt. 
Klart jag ska, säger merparten av kontakter, vänner och bekanta. Klart jag ska säger även den där inner voice-en.. whatever.
Bostad, bajs och bollar måste kollas upp innan jag betsämmer någonting, innan den 28de.

Hursom så har ännu en awesome day passed by. Shopping, REA-shopping. Fick mig en totally new outfit för 190 spänn på weekday, vilket inte känns så jävla crazy. Åt fin och väldigt god brunch på medis och ännu trevligare thaimiddag vid hornstull, med ANDERS!
Åh, vad jag saknar människor som Anders i mitt liv. Det behövs fler Anders's (höhö) i världen.

I morgon blir det förmodligen, för att jag är anders-inspirerad, ÖVERSTEsovmorgon innan vi tar över sthlmsnatten. Totally
.


BTW. Mina bröst är stora och sthlms brudar är sjukt snygga. jag hatar det.

Kommentarer:
Postat av: linnea

det är därför du ska flytta till stockholm, för att du skulle bli en ypperlig stockholms brulla.

2008-07-17 @ 14:59:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits