Otacksamt

Jag saknar och längtar så mycket nu för tiden. Synd, för mig. Lite synd för andra också, som kanske inte känner sig särskilt uppskattade för att jag hela tiden längtar och saknar mig någon annan stans.
Jag uppskattar er, nuet och allt det där. Det gör jag.

Som just nu och här, hemma hos min fantastiska Linnea, som  jag inte träffat på trehundrafemtio år, sitter jag och längtar till Sthlm. Och till Umnäs. Och till Umeå. Och till Vilhelmina. Och till Luleå.
Jag gillar att vara här, nära Linnea och Lars. Jag nästan älskar det. Särskilt idag, då vi åkte till ett stall, där det fanns en häst, och skog, och vägar.
Jag red idag! Jag red Lucky! Det har vart en snorbra dag.


Fan, vilket konstigt, jävla inlägg.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits