You've got some pretty nice shoes

Det blev minsan lite slams igår, tillsammans med Nyköpings finest. Vi fiskade blondiner på Lotsen och spelade poker i en kattlös lägenhet.
Norrut var det traditionsenligt hembygdskalas och jag vet att någon var där. 
Det bar säkert väligt 'många' där, men Någon var där. Någon jag tänkt väldigt mycket på och någon jag velat träffa, eller åtminstone SE. Men han är för långt bort och svår att nå, men nu var denna Någon där, där jag allti är annars, men inte nu.
Aidan var där. Han finns fortfarande, det kände jag igår.
Åh.

Det var party i Sundsvall också, där poletter trillade ner. Så tillsist är baby påväg hem till Sthlm för att reunite med MIG. Och på tal om reunite med människor så ska jag träffa Ola i morgon. OLA! OLABANDOLA!
 Det blommar i hjärtat av bara tanken. Tänk bara, vad prunkade grönt mitt hjärta skulle vara om de andra små männen kunde lära sig att SVARA I TELEFONEN!??!


Titta  på'n!

Det blir fint. Allt blir fint. Stockholm är fint. Jag är fin.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits