you as my joy become my crown

Ett par väl valda om Amp. vore väl på sin plats?

Allas vår Andreas Myleus a.k.a. fancypatns3.0 besökte stan, väl förberedd på inomhusfestival och GH-mästerskap.
Fick rätt lite valuta för förhoppningarna då det mestadels handlade om våldsam vinkonsumtion med ett gäng på
totalt 8 tappra själar i olika storlekar på Hagmarksvägen 25. The Mansion.

Hysteriskt fnissande, vackra singstartoner och smsande var vad det bjöds på, bortsett från alkohol. En lyckad trifekta + lite annat smått och gott, vilket inte alla ögon och öron är kvalificerade att få höra talas om.

Jag sög i mig tre låtar totalt, vilket förstås är helt värdelöst, men obeskrivligt värt. I min värld.

Världens kanske vackraste kvartett?
image23
image25
image24

Nu väntar en dag med Linnea och en helg med Jane. Förmodad alkoholkonsumtion. Nu vill jag att folk ska ringa mig.
Hej!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits