starsprangled

Jag tog över Vilhelmina igår. Otippat skoj att återse gamla rävar.
Stämningen var god i hagen och alla hästar var glada och hämningslöst berusade.
Vissa hemvändare reunited @ robins lya på kyrkstan. Karln själv var dock bortrest.
I hans ställe fanns där Sellman och Adrian och ingen var ledsen för det.
Ganska hastigt bestämde jag mig för att bjuda in mig själv. Absolut ingen var ledsen för det.
Bartömning på Hotell Wilhelmina väntade. Haha!
Sammanfattningsvis så var allt som det alltid varit, bortsett från en liten omöblering
och jag har gjort mig välförtjänt av den molande huvudvärken och de stela lederna.
Det är fint att vara stjärna på hemmaplan.



image18


I Stockholm är det fest ikväll och jag försöker så gott jag kan telepatera mig dit, men misslyckas ständigt.
Fint är det iallafall att vakna med min smaskiga vän i örat och det är inte helt utan att man längtar till vecka 4
och umgänge med densamme. Ultra-puss, baby!
Nu aftonbladet och uppddatering på Britneys läge,
sedan obligatorisk pizza och skvaller-samkväm med girlfriends.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits