I will come to you

Jag vill inte sluta snusa, för jag orkar verkligen inte bli tjock
 
(idag är det dessutom en sådan dag att jag lägger till -ARE).
Min självdiciplin är i det närmsta obefintlig. Så nej, snuset får finnas kvar i mitt liv.

Mensen är här, för er intresserade.
Så för allas bästa håller jag mig innomhus ett par dagar till.
Fortsätter leva det glamourösa liv jag påbörjat; glass, SATC/Grey's, GH, mackor och snus.
Att duscha är bara jobbigt och jag ser ingen anledning att byta kläder.
Eftersom gud har slängt regelboken i Sverskers röda soptunna så försöker jag balansera
upp det med att förhålla mig, till punkt och pricka, efter de regler jag känner till.
Så därför ovanstående levnadssätt.
Jag sover då jag känner för det och det spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är.
Ett par timmar lite nu och då. Oregelbundna matintag är viktigt.
Min kärlek till Britney Spears börjar dessutom bli allt annat är ironisk.
Hon är ju de facto en fascinerande kvinna, för bövelen! Jag snackar platonsk kärlek.

This is a fase, not a lifestyle.

Allt detta görs mot min vilja, hur nu det går till.
Förlorat intresse för livets egentligheter är inget jag ägnar mig åt för att det känns bra.
För att spice up my life skulle vara en rimlig förklaring.
Ungefär som när Paolo Roberto käkade hamburgare för att bli tjock,
bara för att träna bort allt sedan.

JAG HAR MENS I VECKAN. Det är förklaringen.
Jag har mens, jag har inget att göra och jag är ju faktiskt lite heartbroken.
Så allt är i sin ordning. Kinda.

Big shoutout till mina grappar. Och Glas, mitt hjärta. Ni finns alltid hos mig.
v

Och till alla vilsna pojkar därute; Här har ni en hjälte, en riktig man och en fantastisk människa.
Väx upp och bli en promille av människa som han och ni kommer att klara er fint i livet.
Ljt. Burnwall. höhö!

image13
Jag stal bilden härifrån.
http://www.f21.mil.se/photo.php?id=142537&aid=17293
Utan att anhålla om det. Det är det fina med det civila mörkret.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits