hot as ice

Jag känner självdistans nog att publicera följande mejl:

Det blev inte direkt något kramslut, men jag måste säga att jag är imponerad! ;)
Du gjorde precis som du sa!
 Haha, ryktet gick ju dagen efter; "
tjollahoppsan fick sig inatt".
Det var så sjukt skönt att förklara att det faktiskt var Maria som fick sig,
att du hade bestämt dig för att fälla honom tidigare under kvällen.
SOM de blev förvånade! GO, GO, GO GIRL!


Ja, det är minsan vackert ibland.
Nu är jag snyggare än någonsin (jag har tagit en dusch, snäppt upp upptäckt nya frisyrer jag har att tillgå) och JÄVLIGT sugen på vin, brudar och allt därtill.

Men så insåg jag att jag är i vilhelmina och det är jävligt tunn uppslutning av vänner här.
Kiss.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits