Droplets


Då hormonerna lugnat sig och lagt sig till ro
PLUS
den tidigare nämnda sorgen över skilsmässan har kinda lagt sig for now.
Den neutrala känslan är allt annat än neutral.
Lyckan peakar just nu, med andra ord och jag känner mig kär i hela världen.

Or do I?

Det kan även vara pur desperation, men whatever. Just nu känns den fin och inlindad i positivismens bomull dämpar den alla kantiga pladask-fall en desperation likt denna faktiskt kan anbringa.

Det kan även ha att göra med mitt senaste, och förmodligen pinsammaste, beroende so far: GossipGirl.
Grrls! (det här säger jag i min absolut bästa VonSydow-imitation, vilken inte är särskilt bra. Det är snarare en version av Betners version, which whom i like so much more. Mums! ) It's a must-see! Superhett, verkligen! Ciao.
..och när hon ändå är på tapeten så passar jag på att göra lite sarkastisk reklam för hennes blogg:
http://www.veckorevyn.com/mode-shopping/ebbas-blogg/.

Beroende, desperationer eller faktisk lycko-peak så har jag eager longings att få skriva en sång om någon som inte ens existerar och bara sjunga den med mina ögon och hälla hinkvis med fluffig sockervaddskärlek över denna imaginära människa och when he smiles, it's like he put's a finger on my heart och de betydelselösa dagarna existerar inte i din närvaro. Tillsammans med dig kan jag urskilja de tidigare på håll så oskiljbara ögonblicken. Hos dig så fylls de annars så anspråkslösa varadgarna med någon litet med betydelsefullt; med dig. Singularis är ett ickeexisterande faktum tilllsammans med dig, tillsammans med dig känner jag mig aldrig ensam.
För detta står jag inför en tacksamhetsskuld av oöverskådlig storlek för du ger mig, sekund för sekund, så mycket mer än du någonsin kommer att förstå. Hur ska jag någonsin kunna tacka Dig för det?
...och när allt är slut så ligger man alldeles utmattad med känslan av mind-blowing sex, fastän det bara var sekunder av ögon som möttes där man levde ett helt liv tillsammans, fastän man inte ens känner varandra eller den minsta antydan till kroppskontakt. Bara förnimmelser av något man aldrig riktigt haft, men tror sig veta existera.
Ungefär så känns det idag.

Hämningslös kärlek, till allt och ingenting.
NOT



Britney Darling!
You can be sure that I'M prayin' for ya, hun!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits