don't you let med go tonight

Befogad frustration har övertagit större delar av systemet.
Känner mig lika charmig som ett köttätande virus.
Men i guess det är sådant som händer när någon liten, flygande, jävla dvärg skjuter automateld i huvudet på en.
Naiviteten och den annars så stillsamma längtan jag besitter löpte amok och fick mig visst att tro at det var självaste Cupid som flaxade omrkring som en annan liten irriterande myggjävel.


hahaåh, vad snorlöjligt.

Men en annan önskar ju att man hade stake nog att våga ta tag i skjortkragen på'n och ruska om så'n blev yr och när'n är som mest vimsig så säger man jävulskt fort, på ett främmande språk, hur det ligger till.
Så har man ju åtminstone fått det ur systemet.

Och kanske kan man då ägna mer tid till alternativen.
Men ett alternativ är ju inget original.
Men, igen, originalet är ju egentligen inte ens originaloriginalet.
Och så är man tillbaka vid Everest.

Lykke li säger det bäst:

hands down
i'm too proud for love
but with eyes shut
it's you i'm thinking of
but how we move from A to B?
it can't be up to me
'cause you don't know
eye to eye
thigh to thigh
i let go

i think i'm..

a little bit, a little bit
a little bit in love with you
but only if you're
a little but, a little bit, a little bit
in lo-lo-lo-lo-love with me

and for you i keep my legs apart
and forget about my tainted heart
and i will never ever be the first
to say it
but still I,
yes you know I..I..I..
i would do it,
push a button
pull a trigger,
climb a mountain
jump off a cliff,
'cause you know baby
i love you love you a little bit
i would do it, i would say it
i would mean it, we could do it
it was you and i and if only i..

i think i'm
a little bit, a little bit
a little bit in love with you
but only if you're
a little but, a little bit, little bit
in lo-lo-lo-lo-love with me

come here, stay with me
stroke me by the hair
'cause i would give anything, anything
to have you as my man  

 

så tror jag förövrigt att jag kan ha råkat starta ett litet rykte om något som jag varken har något att göra med eller är särskilt intresserad av.  .

Så om ni hör något galet är det inte sant!
heh..


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits