propagandavapen

Idag är himlen blå
och jag ska gå ut och gå
jag ger blanka fan i hur ont det gör i min kropp
jag tänker stanna inne och skura med en mopp,
titta på en tråkig tv-kanal
eller sitta på min anal
nej, kära vänner och bekanta,
idag är en bra dag att panta
men jag hittar inte så många burkar
dessutom är det brist på turkar
för i vilhelmina är de flesta av svenskt ursprung
även fast vi fått en utländsk tillökning som är tung
vilket jag tycker är väldigt trevligt och bra
mångkultur är bra att ha
kanske träffar jag på en chilinare på min promenad
så vi kan byta tips på hur man gör en god marmelad
eller så kanske jag träffar på en barndomsvän
eller någon annan som jag känn'
det återstår att se
efter jag druckit upp mitt goda gröna tigern-te
Just ja, jag måste ringa till Kim
här blev det svårt att hitta ett passande rim
men ikväll är det dags för oss att reunite
med Kim känns allting right.
kanske smids en plan för www
vilka som får komma och vilka som inte får vara me'
Jag vill bjuda hela 2FBS till vilhelmina
de är ju så himla bra och snälla och fina
Jag saknar dem fortfarande varenda sekund
men det är nu lättare att må bra varje stund
Och snart får jag träffa dem alla igen
för jag har en hemlig plan jag berättar om sen
nog om det, det är dags att knyta ihop säcken
och börja röra på m in bäcken

Jag hoppas Maja har det bra på sin ekologiska gård,
att Linnea får servera en smörgås till en rik Lord
som ger mycket i dricks
och kanske har ett roligt tics
Jag hoppas att Håkan orkar bära sin Ksp
och att Ola känner sig rak och inte sne
efter ölen som konsumerades i går
annars blir skjutningen svår
vidare hoppas jag att Stina släcker alla bränder
och att hela f21 får utbilndning nog att ställa saker och ting till rätta i diktaturländer
Johanna, jag hoppas burgarna är goda
och att det inte kommer någon mallgroda
som tror sig kunna göra ditt jobb bättre än dig
för du är världens bästa hamburgar-tjej
Andreas, jog hoppas verkligen solen skiner idag
annars kanske du kan hitta tröst på ett brandförsäknringsaktiebolag
jag vet inte riktigt vad jag menar med de
men det är jävligt skickligt att ett ord som det få me
Zackrisson, dig har jag länge tänkt ringa
inatt drömde jag om din rutiga skjorta och nedbantade bringa
vi måste planera för kommande event
vi kan bland annat umgås på ett demokratikonvent
fast allra helst på umeå open
mingla tillsammans genom galenskapen
mamma, pappa, syster, bror och hund
jag hoppas att ni inte går med i något frikyrkosamfund
Lina O och Linnea S, kanske vi kan talas vid
för nu när jag är krigsinvalid
så vill jag umgås med er all tid som erbjuds
and what better time än helgens gästabud(s)?

hejdå
himlen är blå

Kommentarer:
Postat av: linneA

well done my dear.

2008-02-07 @ 20:46:38

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits