Ni hänger löst

Ni suger (alla förutom SusyQ). Allt suger.
Jag har ont. Jätte, -över-jävla-ont idag. Jag har drömt mardrömmar tre nätter i rad
och
all i wanna do is *bang* *bang* *bang*.. vilket betyder: åka till Umeå och träffa Wikander.

Jag har två snus kvar i min dosa, kan inte gå och pappa kommer inte förrän om 2h och 30 minuter.
Jag funderar på att knåda ihop en lössnus.
Om jag gör det tar jag givetvis en bild, för det kommer att bli väldigt söligt
Men mitt beroende har skenat iväg och en pissig dag som denna, ja då kan en sölig, jävla lössnus sitta fint.. ..kan jag tänka mig.

Nåväl.

Ikväll blir det Idol. Jag hejar på Kevin♥.
Jag träffade honom på arlanda!
Eller.. nä. Det gjorde jag faktiskt inte.
...

Men jag såg honom! Han såg arg ut. Arg!
Kan ni tänka er Kevin se arg ut?


Kommentarer:
Postat av: susanne

en arg kevin? hmmm. jag gissar på att han såg ut som en eeelg!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits