Min favvis

Jag har en liten förkärlek till att sno frågor från andras bloggar.
Idag snor jag från HanaPee.

hur länge har du o anton vatt tsm?
  ..det är en rolig fråga om man som jag, först tror att tsm är em sexuell böjelse av något slag.. JAG ÄR INTE TILLSAMMANS MED NÅGON ANTON! Inte någon annan heller för den delen.
är du mer öppen och galen på bloggen eller i verkligheten? I verkligheten är jag helt urflippad. På ett dålig sätt :(
har du alltid varit såhär galen`? Nej. Jo. Njae. Eller Nej. Eller jo. Det roligaste jag visste när jag var liten var att ligga vid en vägg med benen upp mot väggen. Det såg ut som man 'satt' på väggen. Så kunde jag ligga och skratta hur länge som helst. Så tvingade jag min lillebror att göra likadant.
hur stor är er lägenhet? 200 something. det är ett HUS!
har du eller anton bil eller körkort? ..Anton.. Jag har körkort.
vad gick du för linje på gymnasiet? Samhälls och IT-Media.
favoritaffär i sundsvall? Ingen aning. Jag har inte vart i Sundsvall så jäkla ofta. Vi var där på klassresa i sexan iofs. På BodaBorg. Jag gillade inte lukten där. SIsta dagen åkte vi på IKEA och jag köpte ett par helt sjuka skor och min första BH!
HUr många barn vill du ha? Noll.
Vad tycker du om Blondinbella? Inte så mycket.
Har du varit i Australien? Nej, det har jag inte. Men jag känner folk som vart där!
Sätt betyg på ditt utseende 1 (ful) 10 (dööläcker)!?  Just nu är jag väl inte på topp, det ska erkännas. Men jag är känd för att vara snygg, så typ.. 8!
vilken är din favoritfilm? DÅLIG FRÅGA!
vad tycker du om FRA-lagen? Också dålig fråga! Jag tycker ingenting! Jag BRYR MIG FAN INTE!
Pratade inte du om att eventuellt flytta till Göteborg för ett tag sedan, vad hände med dom planerna? Nej det gjorde jag inte?!
Bästa låten ever? Macy Gray - Sweet Baby
hur lång är du? 159 cm.
egenskap hos andra du ogillar? Ointresse för andra människor.
dålig vana? Jag sover sällan. Snusar alldeles för mycket. Pallar inte.. saker.
biter du på naglarna? Nej. Jag gjorde det förr i tid'n. Men nu har jag nog de vackraste naglarna i mannaminne.
grinar du till titanic? Jag har gjort det nån gång. Jag tror jag sett den kanske.. tre ggr. och grinat en gång.
vem var du i klassen? Jag satt gärna långt fram eller i mitten. Jag var högljudd. Jag var snygg och cool, skolkade ibland, men fick ändå bäst betyg. Jag var engagerad i elevråd och miljögrupper och jämställdhetsgrupper. Jag vvar alltid med i alla jippon och revyer. Jag var kompis med 'de äldre' OCH deyngre, för jag var både snäll och häftig. Shit, vad ag var bäst.
Vad betyder frihet? Fjäll.
om du var tvungen att välja;
äta en rutten banan eller dricka 4½ dl svett? Svetten. Vilken härlig grej!
Schulman eller Kenza?  ..schulmannnnnn
fira jul helt ensam eller tillsammans med familjen McCain? McCain. Jag tror han är döbra som tomte och att de ber innan måltiderna, vilket jag alltid velat göra.
Att aldrig mer blogga eller att vara tvungen att blogga livet ut? Blogga livet ut, LÄTT. Varje dag. Tänk vad skoj att blogga när man är pansis!  'Hej Bloggen! Idag tittade jag på..tv' .äe.. jag vet inte vad man skriver som pensionär, emn det blirnog bra.
Flytta till Grönland eller Vatikanstaten? VATIKANEN!
vilka tycker du är de fulaste namnen på barn (både flick- och pojkungar)? ORVAR och DIAMOND
har du ridit på ridskola nångång, var du bra? Ja, det har jag. I åtta år, eller nåt. Jag gick i bästa gruppen, men jag var inte alls bäst i gruppen. Jag var där för att jag älskade min häst så mycket.
hur blev du så "känd" i bloggvärlden? Jag knullade mig till det. Kontaktade massa människor och erbjöd ett riktigt kärleksknull i utbyte mot att de skulle läsa min blogg.
har du haft nån könssjukdom`? Faktiskt inte, allt knullande till trots.
Ingen fråga men en utmaning: lägg ut bilder på alla rum i er lägenhet! (om du vill) skulle va kul att se. okej en fråga då..hur firade du lucia?  7 jan så kan ni vänta er ett 'cribbs'. Jag ska FILMA och slänga upp det här på bloggen.
På lucia så var jag hög, åt pannkaka (säkert en halv plåt) och kollade på faddergalan.
har du läst min intervju med dig? Nej?!
hur var du när du var yngre runt 13-15? hehehehehhehe cool! Hade massa olika färger i håååret, hade massa crazy klädereeer, var så jävla roooliiiig. Och smart!
när drack du för första gången? Det var juldagen då ag gick i sjuan. Jag var tillsammans med Linnea och trodde att en trasig tidning på vägen var en räv. Det var roligt!
vill du flytta från sundsvall? Ja. Eller nej? Jag vill inte flytta TILL sundsvall.
Vad tänker du på när du bajsar?  'Hördes det där?' 'vad äckligt det är med bajs' 'Jag vill inte vara med om det här' 'Hoppas det går över snart'  osv. Jag hatar att bajsa och undviker det gärna, vilket är svårt.
hur ska man lyckas samla mod och gå fram och hälsa på dig när man ser dig på stan? Man ska helst inte göra det. Och OM man måste, så ska man hångla upp mig, vilket kräver en jävla massa mog eftersom risken att jag anmäler dig för sexuella trakasserier är stor. Det är bara de snygga jag inte anmäler. Men man kan väl.. Visualisera ett bra tag innan. Förfölja mig så man ka mina rutiner så man vet när det passar sig och inte.
och hur ska man kunna veta vem man är egentligen? Det kan man inte veta. Synd!
Vill du att dina fans ska komma fram och säga hej till dig om man ser dig på stan? Nej. Jag vill bara ha pengar.
Hur blir man medlem i din klubb? Det kan man inte bli. Synd!
Vilket datum fyller du år?  21 mars och var tredje månad
Vad heter du i andranamn? DIAMOND och STAR MARIA DIAMOND STAR KARLSSON
vad är lycka för dig? att somna i soffan till ett program på cartoon network
vad vill du bli när du blir stor? Jag vill rädda världen
Hur orkar man med gymnasiet när det bara är ett år kvar? Dricker i hemlighet
Vad är ditt bästa kladdkake recept? Köp en frödinge i frysdisken. Jag bakar ffs inte.
vilka språk kan du?  Alla.
favoritserie på tv? hemliga svenska rum
favoritmat? fiskbullar
chinos eller jeans? jinns
kjol eller klänning? kleninng
vad tycker du om att alex schulman o amanda ska få barn? bryr mig inte
Hur var du som barn? elak. rolig. snygg.

min kompis brukar fisa på dansgolvet, är det något du också gör? jag är aldrig på dansgolv


när blev du av med oskulden? en kväll, på sidenlakan. har aldrig gjort om det. på sidenlakan alltså.
tycker du att det är konstigt att man inte haft
sex när man är över 15?
hahahahhahahah ja?!
hur gör jag för att våga bära egen stil? Du lägger upp bilderna på snyggast.se

Har du prövat att röka nångång? Det är mitt partytrick
isofall hur gammal var du första gången? Ingen aning. 13 kanske

vart i sundsvall bor du? I stockholm, nacka
vart växte du upp? I Vilhelmina. Vilämina.
har du några syskon? Ja två. Yngre.
och sist.. hehe, äger du en plattång? ja. den är inte så bra. Jag snodde den från ett omklädningsrum på nolia i umeå.

har du snott ett klädesplagg nångång? Ja, det har jag gjort. En tshirt på HM
är du såhär oblyg i verkligheten? Nej. Eller jo. Jag pratar inte så mkt men det är för att att jag inte bryr mig.
hur gammal var du när du fick mens? 12 eller 11. Jag ramlade innan, i en slänt, och trodde att jag slagit mig i fittan.
Sen, då jag kom på at det var mens, så grinade jag i nästan två dagar.

vad är din favvobok? Sofies val
musikgrupp? Antsy pants
hur kommer man på ett coolt bloggnamn? Man kan inte

varför har du ingen bild på anton? jag har en bild på Anton Petersson i mobilen, och flera stycken på datorn. Jag kanske ska träffa honom på torsdag!
hur gammal är han? 23 eller 24 tro ja.
är han söt? Ja, han är söt. alldeles locki i håre. Och skojig är han också! Jag saknar honom!

vilken mataffär i sundsvall handlar du på? Ingen jävla mataffär i SUNDSVALL

vad är det bästa respektive sämsta med julen? Jannes, Lassen, pappas, fredriks slipsar som spelar jullåtar.
Det är både det bästa och sämsta.

Vad tycker du om vinterlandet här i Sundsvall? =D JAG HATAR ALLT SOM ÄR SUNDSVALL! =D
...brukar du leka i snön? Nej.
Vad vill du allra, allra helst ha i julklapp? COD5

jag är utochinvänd. vad säger du om det? *slickar*

1. jag var i sundsvall nyligen. vilken affär tycker du bäst om där? IIIIIIIIIIINNNNNNNNNGGGGGGGGEEEEEEEENNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. vad anser du om otrohet?Jag tycker det är coolt

vad tycker du om min å jålles blogg?(dina största fans) töntar!
och vad är din favorit frukt? ägg

är du snabb?:))) på att springa alltså..  Jättelångsam. Jag måste springa rät lång stund innan jag fått upp farten och inte ens då går det fort.

Kommentarer:
Postat av: susanne

men seriöst maria. listan var ju pisslång! =O

dessutom, favoritFRUKT: ägg? hu?

Postat av: mari

hhahah du är ju skojig!

vad fick du för skojiga droger på sjukan?

2008-12-15 @ 19:20:11
URL: http://mariorre.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits