anno 2004

Hur roligt jag har? Jätteroligt!

Jag kan knappt bärga mig. Imorgon är det Paradise Hotel *kLaPpAr hÄndErnA och sEr SepE uT* men på 5an börjar ju ’min stora feta odrägliga fästman'. Hur gör man då? *gRuBblAr*
På onsdag är det paradise igen. *LänGtAr*
Tur att sunset beach inte är samtidigt. Idag var det spännande.
Antonio kom med madonnan i sista minuten, och djävulen hade förvandlat sig till Catlin, men Cole dödade den ändå. Han är så smart och fin, Cole.
Vanessa skulle berätta för Tyus att hon var gravid med hans bran och inte Michels, men just då kom Michel och hon var tvungen att ljuga *TyCKeR SynD oM*
Maria och hennes mamma började spå henne om hennes framtid och hur det ska bli med hennes minne. Asså, hon har ju faktiskt börjat minnas. Hoppas att allt blir bra, jag bryr migom henne ju! *kRamA*
-
Det kan inte finnas bättre stunder i livet än när Agneta anklagar Benny för att vara ett kukarsle.
Jag älskar det, mer än allt annat på denna jord.
-
Dagens fundering: heter det ’flera inälvor, en inälva?


Allt talar för regression.  Jag var bättre förr.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits