Ett par skor och en lite ledsen cello



Hej kissmissar. Helt utan e.
Jag vet att ni missar när ni pinkar! Att ni åtminstone gjort det nån gång!
Har ni typ aldrig vart sjukt kissnödiga, sprungit in på toan, slitit upp byxorna och satt er och kissat, så var locket på?
Hahahahhaha, jag gjorde det en gång.......... när jag vet liten.

Jag har vart i Lycksele såhär på kvällskvisten. En tur- och retur. 22 mil.

Det är så vi rullar i Lapplandsfjällen.
Syster hade julshow, som jag befarat. MEN när hon väl öppnade pipan och sjöng en ojulig låt blev jag alldeles darrig, vilket syns väldigt tydligt på filmen jag gjorde. Bara darr. :'(

Lycksele är väldigt mycket 'fordons', med betoning på 'fo'.

Sååå.. jag låtsades att jag var Carolina Gynning. -ish.
Det kändes rätt.
Tog på mig pälsen och plutade med läpparna och låtsades att folk tog kort på mig när de egentligen bara pratade väder.
Ignorerade det och det blev konstig stämning.
Jävul-s-k-t värt.

Fick mina nya skor idag. De som ska stå i huset.
Mina fötter är uppenbarligen jävligt stora jämfört med ansiktet.
Det känns skönt att man inte har fötter i halsen, för det, kära vänner, skulle se VÄLDIGT konstigt ut.
Man skulle få ett väldigt litet ansikte.

Jag har inte stora fötter?! Jag har stl. 37.  Det är vanilj. Random. Missionär.

Och mitt huvud är stort. Jag har stl. 58/59 på hattar och hjälmar och.. sånt man har på huvudet.
Ändå ser skorna förfärligt stora ut.. Jag håller dem precis bredvid ansiktet?
Jag vill inte acceptera det. :'(

Jag är lika nöjd som jag ser ut.
Och för er som undrar så har jag värmeskjortan från sjukhuset på mig.
Rekommenderar varmt att vara frusen av sig och åka in på sjukhus.
De är väldigt bekväma.



Japp.
Vi säger så.
Vi hörs.
Hare bra.
...
Jajjemen.
Hare.
Tack.
Heeej.

Kommentarer:
Postat av: linnea

jag skulle också vilja vara sådär snygg när jag legat på sjukis, du är frÄÄÄsch!





dock borde du inte få den komplimangen som åker ifrån mig, nu måste jag besöka loppisar med pappsi istället för dig. inget fel på pappsi men han hör inte hemma på loppisar, det gör du. ack ack vad det där kan misstolkas.




Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits