Det här med Mac


Jag kissar Mac.


Fick en bok av Maja. Kärlek - Hur fan gör man?
Hur tolkar jag det?
Klart jag blev glad! Den är snygg och rolig, men azzå...

Fick spö idag. Köpte en klänning och bah: 'Fattaru att jag ska ha sönder den?!' Åt sedan pizza med the apple of my eye vid världens ände. Vem kom på Ersboda? Denne borde få spö, inte jag. Väl påväg tillbaka till öst höll jag på hoppa av bussen vid Haga. Saknar Umeå. Lite. Förvånansvärt lite.

Olga och Harald duschar tillsammans. Jag gillar det inte.
Jag visste att JAG inte tycker om att duscha tillsammans med någon annan, fatiskt så blir jag irriterad bara vid tanken, men att jag skulle känna såhär?
Eller det är inte like mycket 'jag tycker inte om' som det är *bEsVäRaD*


I pee Mac.

Was getting a book of Maja. Fondness How devil do husband? How interprets self the? Clearly self stayed jolly! The is tidy and funny , but anyway...

Was getting twigs today. Was buying a gown and like : 'Understand that self will had cracked the?! ' Ate then pizza with the apple perceive my eye wide the world ending. Whom arrived on Ersboda? Latter should poll twigs, nots self. Welfare onroad back to east held self on defect bus wide Acquisitive. Lacks Umeå. few, suprisingly few.

Olga and Harald sprays together. Self favour the nots. Self indeed that SELF nots fancy if that shower together with anyone other actually so am becoming self edgy only wide tank , but that self should feel this like. Or the like is nots all the same 'I fancy nots if' as it is *tRouBlEd *

Kommentarer:
Postat av: linnea

hahahhahaha diiiiiiisssen

Postat av: JULIA

ville bara lämna ett litet spår så du vet vem som läser din blogg! :D

2008-12-19 @ 19:34:53
URL: http://juliaalindblad.blogg.se.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits