Det här handlar om bajs, vikt och lucia.

Nu måste jag berätta för er om mitt bajs.
Jag hatar i vanliga fall, i alla fall, att ens närma mig ämnet fekalier men om detta må jag berätta.

Under operationen jag gjorde så fick läkarna ett litet bonusuppdrag då de upptäckte att mina tarmar växt fast i bukhinnan, förmodligen p.g.a. ärrbildningen från förra operationen. Det blev lite skrap och ommöblering, inget mer med det.

Efter op. så låg jag kvar fem dagar, tror jag.
Fem eller sex. Eller fyra?
Hur som helst så åt jag ingetnting under de åtta dagar jag var inlagd,så att äta laxermedel efter op. var rätt onödigt eftersom tamen var helt tom. Och kisset hade jag i påse.

Det var så bekvämt..
Mat i arm. Kiss i påse. Kan bli en bra dikt!

Jag har aldrig tagit laxermedel tidigare, trots att det vart lite stökigt i magen due to sammanväxningarna jag inte visste om. Men jag är rädd för bajs, och vill därför inte att det ska spruta bajs överallt.
Därför blev ag lite ledsen då de, till sist, kopplade bort näringsdroppet (knarket lämnade de kvar..) och tvingade i mig soppa.
LIVRÄDD åt jag långsamt soppan och hoppades den skulle rinna ner i kisspåsen istället för att åka rutchkana i mitt nya tarmsystem.

Soppan gjorde som jag ville, men jag förstod ju att jag någon gång måste äta mat igen.
Och bajsa. *ledsen*

Nu är systemet igång, men det går inte helt smärtfritt.
Eller.. jo, det gör ju inte ont! .. men det går inte som smort.. då.
Jag tror mitt bajs gillade mitt lite kantiga, föredetta tarmsystem. Jag tror inte det alls gillar det här nya, så kallade, the way to have your intestines.

Fast nu är det ju inte riktigt så att jag bajsar, äter upp mitt gamla bajs och låter det åka igen, och igen, och igen genom mitt tarmsystem. Det är ju nytt bajs hela tiden. Men jag börjar misstänka att bajskorvarna kommunicerar med varandra.. För av bajset at döma, är det inte helt nöjt.

Nåväl, the sum of the kardemum; jag har gått ner 8 kg och jag älskar det inte.
OCH BARA FÖR ATT FÖRTYDLIGA SÅ VAR ALLTSÅ INTE TARMARNE DET PRIMÄRA VID OPERATIONEN.

..och ang. Lucia så är det om två dagar. Jag visste inte det. Jag har missat att det är december, eftersom jag är hög hela tiden.

Kommentarer:
Postat av: susanne

välkommen till oss med normala tarmars värld! det är inte så jävla skoj va?

Postat av: susanne

jepp! du har mååånga timmar på toan framför dig..

2008-12-12 @ 00:49:29
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: susanne

du borde stämma dom för att dom tog 8 kilo från dig. det skulle jag ha gjort!

2008-12-12 @ 00:54:07
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vad är det för en läskig åkomma som plågar dig? Kram!

2008-12-12 @ 19:41:50
URL: http://carpia.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits