Förlåt mig.

Nu har jag lugnat ner mig litet. Att vara smutsig, lukta illa, vara trött, bakis, slö och hungrig, allt på en endaste gång, är så jädra trist. Inte konstigt att man tappar humöret.
Jag var dessutom jätteirriterad på internet. Jag försökte ta reda på vilken tid bussen mot östersund går i morgon, men internet sa att det inte gick någon. Jag vägrade acceptera det eftersom jag sett fram emot att åka dit och träffa alla fina människor, så jag letade och letade efter ett bättre svar än 'haha fuck you, pissluder' och till slut kom jag fram till att det går bussar.
 Jag hade rätt. Internet hade fel. Så FUCK YOU, wilda webben. Fuck you.

Därefter gick allt hur bra som helst. Det har rullat in pengar på kontot, så det går bra nu.
Människor jag tycker väldigt mycket om har varit mig nära genom tekniken och jag har handlat sådant som känns relevant att ha i sin ägo då man åker på festival. Typ öl. Och biljetter.
Så nu är jag inte lika arg längre (men jag tänker för den skull inte be om ursäkt till barnet. Hon får fan skylla sig själv!)


Det var skoj i fjällen, det bör jag nämna.
Egentligen så ljuger jag igen, för särskilt kul var det faktiskt inte.
Men det var, ni vet..  ..trevligt. Fick lära mig mycket om husgrunder bland annat.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits