You can buy new french toast!

Du vet så väl att jag måste nämna det här nu. Du vet också att du har gett mig tillåtelse och att du inte bryr dig, so here we go; Best of nattligt samtal 27/8:

'Allting jag säger nu är egentligen inte intressant för det enda intressanta jag säger, säger jag innan jag somnat förstår du?' 


'Du ringer så sitter Linda sitter med ett strykjärn'

'Maria, skriv att låg och lyssnade på 107,5 och blev så trött att han inte kunde köra till jobbet utan att lura polisen'


'Jag har en mental rak linje'


'Det enda jag gillar att göra på fyllan är att flåsa'

'Det känns som jag sitter på ett vikingaskepp'

och allas vår favorit

'Jag är typ nykter nu'



Tack och god natt.
(Övrig, mer allmängiltig information om mitt liv kommer snart. Nu när jag har internet, ny dator och cash.)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits